Saturday, May 13, 2006

Game!

You'll remember my telling you about a night out with old friends. Here is some of the pictorial evidence.

There was an old incident we remembered while we were together - a male student friend used to visit the house where we lodged, and once foolishly confessed to one of us that he loved coming there because we were all so.... well endowed.

On his next visit, he found we'd hung our bras conspicuously all over the house, and wandered around shouting to each other things like, "ANNA? HAVE YOU SEEN MY BRA? YOU KNOW, THE HUGE RED ONE?!"

Poor man.

But foolish. Very foolish.


One Posted by Picasa


Two Posted by Picasa


Three Posted by Picasa


Four Posted by Picasa

Your challenge - to put a name to the cleavage. Your choices are:-

Anna
Bear
Annagh, or
Kate

C'mon. Have a guess. ;-)

17 Comments:

At 3:01 am, Blogger Beth Ciotta said...

Oh, this is PRICELESS. But I'm totally stumped. Wild guess. Anna, are you #1?

 
At 6:18 am, Anonymous Julie Cohen said...

I know which one is you, even though I haven't seen the top before.

Is it disturbing that I can easily recognise your breasts??

 
At 7:57 am, Blogger Anna Lucia said...

Nope, Beth! Guess again!

ROFL Julie - yes, yes it is. *wipes tears of laughter*

Extra information :- In number four, neither of the hands pictured belong to the owner of the breasts....

 
At 12:11 pm, Blogger Anna said...

Hi Anna

This comment has nothing to do with your cleavages entry. As I don't know you or the others I wouldn't have a clue! I thought I'd say 'hi' as I found your blog by accident. We have similar names: mine is 'Anna Luceya', the 'Luceya' reflecting the Lebanese/Syrian bit amongst my mixed ancestry (going back a few generations). The name comes from my great-aunt, who was named after her aunt.

Your blog looks fascinating, so I might drop in from time to time for a read. I've not been blogging long myself and am still finding my voice.

 
At 1:26 pm, Blogger Anna Lucia said...

Thank you for visiting, Anna! I love it when new faces drop in. What a beautiful variation on the name you have.

Please do visit again - and keep blogging!

 
At 9:37 pm, Blogger Sela Carsen said...

And where was I during this cleavage trip???

I'm pretty sure I know which ones are yours. Which, yes, is disturbing.

 
At 10:24 pm, Blogger Dee said...

ROFL, I'm with Julie, lol, because I don't remember studying your breasts, lol!

I'm pretty sure 4) Kate and 3) is you, lol. Then again, I'm not sure I can imagine Kate letting anyone else smoosh the nibblies, lol. I'm going to go and wash my brain now, lol!

Smooches!
Dee

 
At 2:25 pm, Blogger Anna Lucia said...

LOL! You guys are game...

One is Kate (but not THAT Kate, Dee! You don't know this one)
Two is Annagh
Three is Bear
Four is ME!

 
At 8:44 pm, Blogger Kate Walker said...

Oh dear - I'm in the same situation as Julie - recognised them - er - yours - a mile off!!

And no, I'm not the Kate in this quiz!

And no, I did not ask the BM to join in - he is still recovering from the time that Sela flashed him

 
At 8:55 pm, Blogger Kate Walker said...

PS

The BM didn't hesitate - got it right in one!

Or shouldn't I have told you that???

 
At 9:44 pm, Blogger Anna Lucia said...

OMG, Kate. Do I really flash them around THAT much?

I'm just going to have to settle for thinking that the BM is just a highly observant guy....

*rushes out to buy polo necks*

*and push-up bras. Because, hey, cleavage or no cleavage a girl's gotta make the most of her assets....*

 
At 10:42 pm, Blogger Dee said...

ROFL, wow, I feel MUCH better! And in the need of a few push up bras of my own, lol!

Smooches!
Dee

 
At 11:31 pm, Blogger Jolie Mathis said...

Lol! That's the best thing I've seen on a blog in ages, and yes, I'm a heterosexual woman. Fun!

 
At 12:15 pm, Blogger Sela Carsen said...

Darn it. I got the Anna/Annagh's mixed up. Oh well!!

Kate, tell the BM I promise to post pictures after this year's RWA. ;)

 
At 4:41 pm, Anonymous Anonymous said...

AAAAAARRRRGGGGHHHH! I'm so embarrassed!

Bear

 
At 8:55 pm, Blogger Edie said...

Anna, this is hilarious!

 
At 9:26 pm, Blogger Anna Lucia said...

Thank you, thank you, thank you! *curtsey*

LOL! I have embarassed Bear - my work here is done... ;-)

Hi Edie!

 

Post a Comment

<< Home